ТОРГОВЕЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ
Не все обладнання, яке існує в природі, потрібне в магазині. Вибираємо необхідне згідно концепту формату. Створюємо і виготовляємо нові рішення для конкретних задач в магазині.
Не все обладнання, яке існує в природі, потрібне в магазині. Вибираємо необхідне згідно концепту формату. Створюємо і виготовляємо нові рішення для конкретних задач в магазині.
01
Створення суті ТА ідеології магазину
Не всі магазини повинні бути однакові. Більшість магазинів використовують типове обладнання для супермаркетів. Тому незалежно від формату всі магазини виглядають, як всі типові супермаркети. Для того, щоб відповідати своєму формату, потрібно вибрати оптимальне обладнання для найкращої продажі товару.

02
Архітектура простору
Ми допомагаємо створити оптимальний план магазину: зонування груп товарів, маршрути покупців, технічні зони для персоналу, уникаємо «мертвих зон», організовуємо крос маркетинг. Все для того, щоб покупець був головним в цьому просторі, але і персоналу біло комфортно працювати з мінімальними затратами часу і зусиль.
03
УНІКАЛЬНЕ торговельнЕ обладнання
Душею магазину є його унікальність. Якірні товари повинні бути презентовані якнайкраще. Для цього ми проектуємо та виготовляємо спеціалізоване обладнання для продажі таких товарів. Іноді воно присутнє буде лише в ваших магазинах.
04
Комплекс організації магазину з відповідними унікальними рішеннями в інтер’єрі, обладнанні, освітленні, запахах, інструментах маркетингових комунікацій створює неповторні емоції під час покупок. Це і є ваша персональна унікальність, яка дозволить бути іншим серед подібних об’єктів вашого міста чи села.
Створення
емоції

КАТАЛОГИ

Зв’яжіться з нами — і ми безкоштовно проконсультуємо та допоможемо реалізувати ваш проект.
Розробили проект для мережі "М'ясна лавка" та консультували його реалізацію
Автор – Михальчук Олександр, дизайнер – Ірина Ткач
Задача: повна реконструкція магазину з особливим напрямком фруктів та овочів
з нестандартним дизайном
Виконання: був запропонований оригінальний дизайн інтер’єру та фасаду.
Проведений консалтинг в об’ємі робіт з реконструкції, поставлене все
обладнання та нестандартні рішення в меблях.
Завдання: на малій площі організувати магазин невеликого асортименту з випіканням піци в межах магазину.
Бюджет - середній мінус.
Локація - новий житловий комплекс.
Етап: стадія ремонту та запусу в експлуатацію
Висока конкуренція в сегменті заставляє операторів ринку змінювати і покращувати свої концепти. Задача була створити затишний куточок для відпочинку та швидких покупок на заводі в перервах та кінці зміни. Задача була виконана в організації багатого та зручного простору. Нам це вдалося
Супермаркет був дуже старий та нефункціональний.
Задача: провести реновацію та оновити формат згідно сучасних вимог клієнта
Результат: сучасний супермаркет в центрі міста для сімейної покупки з акцентом на молодь та їх вподобання. Зручний та смачний фаст-фуд з власною пекарнею.